Dette har vi jobbet med!
Film & Foto | Design & Animasjon | Event
Kreativitet skaper engasjement, bygger merkevare og omdømme. Sammen finner vi frem til de gode ideene, og her kan du se hvordan vi har samarbeidet med ulike merkevarer for å nå deres mål.
Ekte mennesker og ekte følelser i Kirkens Bymisjon Bodø
Filmer for å formidle tilbudet og historiene hos Kirkens Bymisjon.
Iris Salten – Visuell identitet for Ombruk i Iris
Iris Salten ønsket en egen kommunikasjonsstrategi og grafisk profil for sitt holdningsskapende arbeid rundt ombruk, for å bidra til økt sirkulærøkonomi, mindre produsert avfall og lavere klimagassutslipp.
Grafisk profil for Vesterålsrådet: Veien til en samlet identitet
Deadline har vært med på en spennende reise for å skape en ny visuell identitet for det som tidligere het Vesterålen Regionråd. Omfattende strategiske prosesser og nytt navn har resultert i nytt mekevarehierarki og dermed også behovet for ny visuell profil.
Statsforvalteren – Employer branding
Merkevarebyggende rekrutteringskampanje for Statsforvalterene i hele Norge.
Omdømmefilm for NORD universitet - Vi går veien sammen
Visuelt filmkonsept og omdømmefilm fo NORD Universitet.
Nordlaks: Storslått feiring av utvikling og vekst
Nordlaks ønsket å arrangere et minneverdig event, som ikke bare anerkjente alle imponerende milepæler, men også reflekterte deres sterke familieverdier og deres engasjement for lokalsamfunnet.
PowerOffice: PowerForm 2023 og 25-årsjubileum!
PowerOffice er et ledende techselskap i sin bransje, og ønsket en feiring utenom det vanlige, da de fylte 25 år i 2023. Deadline fikk oppdraget med å skape et event for historiebøkene!
Bodø Næringsforum: Opplystkonferansen – årets viktigste møteplass for næringslivet i Salten
Opplystkonferansen er årets viktigste møteplass for næringslivet i Salten, og det var stor stas å få produsere denne for arrangøren Bodø Næringsforum.
Visit Bodø – Målgruppefokusert innhold til sosiale medier
Få bransjer har mer målgruppeinnsikt enn reiselivsbransjen, og derfor er Visit Bodø en soleklar drømmekunde som vi elsker å jobbe med!
Iris Salten – Visuell identitet og kit for bruktmarked
Hvem kan arrangere et bruktmarked? Og hvordan gjør man det egentlig? I samarbeid med Iris Salten, har vi lansert at du trenger for å arrangere bruktmarked i ditt lokalsamfunn!
NORD universitet på Tiktok
Hvordan lager vi content til Tiktok, som ivaretar både universitetets kommunikasjonsbehov og kanalens premisser og formspråk?
Økt synlighet for Elektrogruppen
Elektrogruppen består av 19 bedrifter innen tekniske fag i hele Nordland, og vi bidrar med alt fra strategi, innholdsproduksjon og social media management. Employer branding og rekruttering er også en viktig del av oppdraget, og vi kan allerede gå god for at dette er en bra plass å jobbe, for triveligere gjeng skal du lete lenge etter!
Produksjon av Vesterålen Skreifestival
Finnes det en egen festival for å feire en fisk? Å jadda. På Vesterålen Skreifestival kan du lære å prekevere, foredle og handtere skreien som har gitt oss næring, arbeid, stolthet og kultur fra dag én.
Produksjon av konferansen "Oceans of Hope" for The Whale
Hvordan lære ungdom om havet og havmiljøet, og skape verdens mest betydningsfulle møte mellom mennesker og hval? Dette var bare noen av spørsmålene som skulle besvares under konferansen “Oceans of Hope”.
Omdømmekampanje: Salmon Stories – laks er mer enn bare fisk
Hvordan sette fokus på de positive ringvirkningene som havbruksnæringen fører med seg, og hvordan hjelpe folk med å forstå at laks er mer enn bare fisk? Dette er Salmon Stories – ekte historier om ekte folk.
Konseptfilm for PBL - Bli en som ser
Visuelt filmkonsept med animasjon, for Barnas Verneombud og Private barnehagers landsforbund.
Outlook North - leverandørkonferansen for blågrønn næring
Folka i KUPA ønsket en helt ny profil og navn, strategi og markedsføring av konseptet, samt en produksjon av selve konferansen, som kommuniserte betydningen av næringa og leverandørene. Fra før var det ei utfordring å få leverandørene til konferansen – og det er tross alt de næringa er avhengige av for å få realisert prosjektene.