Reklamefilm for Systemhus – Hvem er ditt hjem

2022 - Systemhus
Kreativ prosess og ide | Filmproduksjon | Konseptfoto

Spill av film

 
 

Systemhus ønsket utvide kommunikasjonen sin, og fokusere mer på husets betydning.

 
 

Spill av film

 

Å få formidle følelser som alle kan relatere seg til, er både gøy, spennende og skummelt – man må treffe blink for at det skal funke!


 
 

Spill av film

 

Utfordringen: Mer følelser!

Tradisjonelt sett er kommunikasjonen rundt nybolkgkjøp fokusert rundt arkitektur og byggtekniske detaljer. Hvordan kan vi i større grad formidle følelsene og rammen som huset fasiliterer?

Innsikt: Huset ser, og vet, alt

Svært mange av de store opplevelsene og små, minneverdige øyeblikkene i livet skjer innenfor husets fire vegger. Og selv om vi alle har unike liv, så deler vi mange av disse opplevelsene, og kan relatere til følelsen de ga oss. Og det er denne som gjør at en bolig går fra å være et hus, til å bli et hjem.

Planen: Et brev

Huset du bor i, har mest sannsynlig opplevd det du opplever nå, før. Enn hvis du fikk et brev fra huset ditt, hva ville det fortalt deg? Vi ville skape et crescendo av situasjoner og følelser, som er relaterbare for mennesker i ulike livsfaser – innenfor husets fire vegger.

Resultat: Engasjerende og relaterbart

Filmene og konseptbildene har blitt en sentral del av kommunikasjonen til Systemhus, og fikk god mottakelse da den hadde urpremiere på selskapets årlige kongress i Bergen i 2022.

 
 

Vil du at vi skal skape engasjerende innhold for deg?

☞ Kontakt oss her

Forrige
Forrige

Kampanje for PBL - Fortellinger fra barnehagen

Neste
Neste

YMEK – nytt navn, visuell identitet og nettside