Nå skal Karina styrke vår digitale filmdistribusjon

Karina_28_web.jpg

Med et økt antall helårlige totalkunder, hadde vi et behov for spisskompetanse på digitale flater. Heldigvis satt det ei i Harstad som hadde akkurat den kompetansen vi så etter. Velkommen til Deadline, Karina!

Karina har en bachelorgrad i visuell kommunikasjon, og skal i hovedsak jobbe med digital utvikling av film og distribusjon. I tillegg til dette er hun en drivende dyktig designer, og har et briljant øye for å se helheten i distribusjon av kampanjene våre.

Om å vektlegge de riktige egenskapene
Med hjemmekontor i Harstad, blir Karina en av få faste ansatte som skal jobbe fra en annen lokasjon enn der vi har kontorer. 

– Vi har et mål om å bli Nord-Norges største fagmiljø på visuell kommunikasjon. Skal vi klare det, må vi være mer opptatt av kompetanse enn geografi når vi ansetter, sier Martin, daglig leder i Deadline Media.

Et par dager annenhver uke skal hun være sammen med oss på Sortland, og kan treffe både kolleger og kunder ansikt til ansikt. Ellers foregår størstedelen av kommunikasjonen over nett.

Viktig kompetanse
Den unike sammensetningen i Karina sin kompetanse var en av de elementene som gjorde at vi ønsket å få henne med på laget. Det siste året har hun tatt videreutdannelse i mobile økosystem, som handler om samspill og særtrekk i de mobile universene.

– Det er ikke bare TV- eller dataskjermen vi ser film på lengre. Ved bevisst bruk av brukervennlig design kan filmens verdi forsterkes på forskjellige enheter. Det blir spennende å se på hvordan vi kan ta ut filmen på enda flere flater, forteller Karina.

Med Karina om bord øker vi den totale kompetansen og gjør at vi kan ta ut filmene våre på enda flere relevante flater. Som internettpersonligheten og entrepenøren Gary Vaynerchuk sa: Content is king, but context is God. Vi gleder oss til fortsettelsen!


Forrige
Forrige

Pandemivennlig omvisning i Nord-Norge

Neste
Neste

Skaper framtidas medieprodusenter